Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Susanne - 27 juli 2007 16:19

vi promenerade till stan, vi hade tur med väder..

tyvärr blevjag o lasse osams och sen tjurade han nästan hela dagen,

det var jobbigt för mig för min mamma såg,

vi gick till den nya ishockey arenan "Swedbank Arenan" heter det

där mammas vän K bjöd oss på lunch, vi valde pasta med kyckling.

K frågade min mamma varför Lasse såg irriterad.. Mamma sa äsch..

Jag ville gråta men ville det inte framför mamma..

istället försökte jag muntra upp Lasse för att han ska bli glad igen.

men han mumlade o såg arg ut (ansiktesuttryck) fan tänkte jag,  lunchen var god, vi satt ute i det härliga väder, K bjöd oss även på fika o efterrätt,

jag o Lasse valde blåbärspaj, medans K och mamma åt tror jag passionfruktspaj.

Sen kollade vi inne o på modoshop innan vi 3 gick hem, då syndes det att det blev bättre med L, Då tänkte jag, att vi far hem imorgon så jag slipper visa hans uttryck för de andra.

sen gick vi hem o tog detlugnt, han var fort lite sur..men inte lika arg eller så som under dagen,

han bad om ursäkt..


Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards