Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Susanne - 18 juli 2007 15:31

vi döva och 1 hörande(dövblindkonsulent) totalt 10 personer,

vi åt dagens buffe (lunch) kl 11.00 på Thai garden, det var trevlig stämning.

men före vi träffade andra så var jag in på apoteket o köpte medicinerna,

usch..

sen efter mötte vi där på platsen, efter så gick jag med S och D till Systembolaget medans Lasse och TB for dit med bilen,  Lasse köpte olika öl för vi ska få gäster så han vill bjussa de.. sen köpte vi 2 st små 1 liters vittvin, 2 st burk hallom/lime och 2 päroncider samt 2 st xider av strawberry

och en flaska alkohol fri mousserade jordgubbsvin till gästerjnas dotter.

Sen for vi till ÖB för att köpa mineralvatten av märke Athena, men de hade bara 1,5 l är päron och naturell, var tvungen köpa 50 cl citron istället,det var slut med 1,5 suck.

Sen hem o lasta av olika saker sen for jag och TB till Europamöbler o köpte

en trädgårdsgrupp, de hade 50 % rea, vi bet bara 1540 kr, annars 3080 kr.

vilken fynd vi gjorde.

sen ville TB till Ica S, okok vi for dit..och sen till Kioskpiraten, han köpa ngt.

sen direkt hem.. skönt..

sen fixade Lasse utemöbler medans jag ringde efter färdtjänst för vi ska till Öjebyn vid 16.45 tiden o hälsa på fam nilsson, deras son tjatade o tjatade när vi ska komma o hälsa på.. gullig av honom.  Han blev glad se oss..

sen for vi hem ca halv nio, han ville ej att vi skulle hem..

gullig av honom...



Av Susanne - 18 juli 2007 09:06

varför har jag namnet som alias här på bloggen,

inte för att jag gillar äta godis m.m,


utan jag älskar smaka på allt nytt o testa tex glass, godis, mat m.m

därför heter jag gottemonstret..

kanske fel namn men jag kom inte på ngt..


Nu vet ni orsaken...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards