Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Susanne - 4 juli 2007 09:22

Nu på morgonen fick jag ett mail från kenneth, han som ansvarar för bostadsanpassning, de vill komma hit kl 13.00 för att kolla spisfläkt, för det är för mörkt o vi ville ha en spotslight men han sa det är inte lämpligt utan mkt farligt.. Jag har bett honom fixa en teckenspråkstolk, få se om det lyckas, annars får vi fatta med papper o penna.

Så jag håller på att städa o fixa i köket, och har diskat en hög..

och i eftermiddag en stund så kommer våra vänner förbi o hälsa på

innan de far hem till ske-å.. sen ska vi fortsätta fixa i rummet så det blir tom ikväll innan man börjar med tapetseringen imorgon,


för mkt bollar i luften,


sen kommer mamma, syrran o hunden Sigge hit på fredag mitt i röran. De ville komma trots det,



har bakat 2 st sockerkakan, gästerna VJ och hennes kille kom strax efter 16.15 o var här till ca 18.20 då de for hem åter till ske-å.


orkar ej gå ut till affären i värmen..


se bilder hur hemskt vi har.. usch..

//SB

Av Susanne - 4 juli 2007 09:17

Idag är det 13 år sen du somnade in

Änglar är som små vita moln
som svävar runt omkring oss
för att skydda oss
mot allt ont som finns i vår värld
de ler och myser mot varandra
och sprider glädje och trygghet
i våra hjärtan


Du är saknad!!!!!

RIP



1947-1994

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards