Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under juli 2009

Av Susanne - 31 juli 2009 12:34

Nej, poliser, se länken:


http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=4773585


http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=4773973



Jag bor i närheten av de, kanske ca under 100 meter..

dvs området 18,20,22 (lghnr) 



Av Susanne - 27 juli 2009 21:41

dregla inte på tagentbordet när du ser detta och när jag säger mmmmmmm gott gott gott gott..


Kom ihåg att jag varnade er!!!

Av Susanne - 22 juli 2009 20:12

Idag startade PDOL ( 22-26 juli) 

Idag är det gratis entre, imorgon 250 kr... helg mer dyrt pga musik på kvällen men dagtid gratis..

Jag testade idag ena (blomsterranka) på hö arm  med "Henna" och ängel med hjärta (airbrush) på vä arm..

Ju bra testa om man vill ha riktiga tatto

Vad tycks?

Av Susanne - 16 juli 2009 17:24

Hej!

Jag har startat ett insamling angående mina tänder... Hoppas på stöd från er, sprid till era vänner om detta!


Det vore jag mycket tacksam för..



Av Susanne - 11 juli 2009 17:12

Vi har Loppis fr 30 maj till.... ( varje lördag)

idag fyndade vi 3 st dvd filmer  " truestory"


Shattered glass - oöppnad

Monster - Oöppnad

Seabiscuit - använd


Eftersom jag samlar på true story - verklighetsbaserade filmer


Av Susanne - 1 juli 2009 16:51

Jag har nu nästan inga vänner här i Piteå...Ingen bryr sig om oss.. Ingen vill ställa upp för.. Jag som alltid ställer upp nä'r som helst, har nu bestämt mig skita i det, de får klara på egen hand.


vänner ska ju hjälpa varandra då är man bra vänner..


Vilka ä rde som inte säger hej eller hejdå innan man loggar ut fr msn?

otrevlig tycker jag, jag som brukar säga godnatt eller loggar ut och zzzz nu..eller något, då vet mina vänner...


Det gäller även via mobil, tex jag skickar sms och frågar något om vill träffa o fika el gå på stan m.m. eller frågar om lift så får jag ingen svar, jag blir ju osäker eller orolig, dålig stil, har de inte fått uppfostran hur man uppför sig? skit oxå!!


 max irriterad idag,

allt gått fel... hatar oxå jävla tradera, de är idioter, de kan ej läsa mail och svara... satans!!!De kanske lider av dylexi...suck...


har haft otur de senaste dagarna och idag, suck!!!!



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards