Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

vänner? vilka är de??

Av Susanne - 1 juli 2009 16:51

Jag har nu nästan inga vänner här i Piteå...Ingen bryr sig om oss.. Ingen vill ställa upp för.. Jag som alltid ställer upp nä'r som helst, har nu bestämt mig skita i det, de får klara på egen hand.


vänner ska ju hjälpa varandra då är man bra vänner..


Vilka ä rde som inte säger hej eller hejdå innan man loggar ut fr msn?

otrevlig tycker jag, jag som brukar säga godnatt eller loggar ut och zzzz nu..eller något, då vet mina vänner...


Det gäller även via mobil, tex jag skickar sms och frågar något om vill träffa o fika el gå på stan m.m. eller frågar om lift så får jag ingen svar, jag blir ju osäker eller orolig, dålig stil, har de inte fått uppfostran hur man uppför sig? skit oxå!!


 max irriterad idag,

allt gått fel... hatar oxå jävla tradera, de är idioter, de kan ej läsa mail och svara... satans!!!De kanske lider av dylexi...suck...


har haft otur de senaste dagarna och idag, suck!!!!



 
 
Elisabeth

Elisabeth

1 juli 2009 17:51

Vänner är viktigt att ha,goda vänner som både ger och tar.Men i bland blir det inte som man tänkt sig,man kan känna sig sviken då gäller det att spotta i nävarna och gå vidare.Tur att ni är två som kan stötta varandra.Hoppas det löser sig...Kramar från mig !

http://www.nogg.se/elis

 
Ina

Ina

1 juli 2009 19:15

Nej inte så roligt! Håller med Elisabeth, så bara att gå vidare....Kram från mig!

http://www.nogg.se/jessina

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

1 juli 2009 21:42

Förstår..
Beror på hur högt man förväntar sig av sina vänner.
Det bästa är nog att man låter det vara.
De har nog sina problem..
Det fixar sig..
Stora kramar

 
Ingen bild

Monika

2 juli 2009 15:04

Jag hittar din blogg
Man vet ju aldrig om t.e.x det är ju så varmt ute nu som orkar inte nu, vill inte svara eller semester, så skönt.. vill koppla av än kolla alltid på sms eller msn..
Man kan ju hända ibland.
Men det är ju tråkigt...
Kram

 
Britt

Britt

8 juli 2009 17:28

Det är inte roligt.. Jag håller med Elisabeth.. Kram...

http://bijaadjo.blogg.se

 
Ingen bild

Sofie

9 juli 2009 15:34

Usch,vad tråkigt! Jag vet hur det är *Suck* det är bara att skita i dom, jag har många nya vänner, jag trivs jättebra med de nya vänner, har ingen kontakt me de gamla vänner....
Kram på dig!

 
Ingen bild

Sofie

9 juli 2009 22:37

Hmm,jag kommenterade förut i din blogg men det kom inte fram?

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards