Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under april 2008

Av Susanne - 29 april 2008 18:28

Vad ska ni göra till valborg? Jag vet inte vad jag ska göra...

kanske är ensam hemma med min gubbe, vet inte.. få se...



Av Susanne - 27 april 2008 09:04

ursäkta att det var ett tag sen ang dagens fundering.. men här kommer frågan



Vad är skillnad mellan:


Strax 


och


snart



En del säger strax= när som helst eller inom max 5 min

men snart kan inom en kvart upp till en timme?





Av Susanne - 25 april 2008 21:07

Jag  undrar, kanske klommer med dumma frågor..


Jag ser det finns 2 olika eumoped, ena med reg-skylt och ena utan..

vad skillnad mellan dessa 2?


vad får och inte få göra med eu moppe med reg.skylt och

vad får och inte få  göra med eu moppe utan skylt..


försökte luska på nätet men hittade ej...


Jag skulle vilja skaffa en men är rädd att misslyckass, få ingen motivation eller så... lite feg...


har ej provåka med någon som äger det!

Kanske någon som äger en sån kan berätta för mig?


Av Susanne - 24 april 2008 09:55

får en tumme ner..

de stängde vår  abbonemang trots det är betald..

argghh.. men vi fick faxa ifrån skolan och be de öppna det,

få se vad som händer..

håll tummarna..





kl 15:11


nu funkar internet m.m (jävla skönt) fick gå till grannen ovanför oss och låna bildtelefon och ringa dit o förklara...de löste det.. skööönt!



Av Susanne - 23 april 2008 15:54

Jag och min make funderar på att gå till någon fotograf och plåta oss i svart och vitt..


vad bör vi tänka på klädsel m.m


tacksam för tips!!!

Av Susanne - 23 april 2008 12:48

att en person pratat illa om mig och min make bakom ryggen,,

denne säger till den andra(som berättade för mig) att jag och min make har ej tränat på gym i ca 3 veckor och en person ville gå med oss också..

de tror vi tvingade den personen att följa med, som "klistra" oss..

men så är det inte.

vi ville gå pga det kom vår och sol m.m och skönt va ute o få frisk luft och D-vitamin i oss, sen vet ju ni att jag har mått skit så promenad hjälper mig vädra tankar m.m det är bara 2 ggr i veckan dvs må och to.,.

jobbigt.. UNDRAR VARFÖR DENNE EJ FRÅGAR OSS DIREKT ?

sen igår sa en person rakt till mig  när jag berättade om min dröm

jag sa flytta till annan stad och få jobb, då sa denne att ni flyttar pga adoption, ni bör inte adoptera..


Varför får man ej bestämma själv?  jag ville flytta inte bara för adoptionen nej för att få ny miljö och få "seende vänner" för jag har ej seende vänner häruppe, jag vill ha omväxling..och inte bara samma samma hela tiden,



Av Susanne - 21 april 2008 12:11


tänkte skriva blogg igår men orkade ej...  efter lunchen började jag må illa och blev matt, spydde ej... magkramp el magknip,., låg för det mesta på eftermiddag och somnade i sängen vid 20.30 ...
mår bättre men magen är sådär men det beror på biverkningar efter enny medicin samt den är på 60 mg, jag hade 20 mg förr..men det ska ta ca några veckor innan magen  tål... suck!!


fick en tips av en kompis:

Pröva detta, det är kul!

1. Klicka på länken 
http://www.tatuagemdaboa.com.br (bara för tjejer)
vänta tills hela tjejen syns 
2. Skriv ditt förnamn på första raden 3. Skriv ditt efternamn på andra raden 
Nu behöver du inte skriva mer, ingen email eller så 
4. Tryck på VISUALIZAR knappen 

Förklara detta ???? 

Av Susanne - 20 april 2008 09:00

sofia för en trevlig fest igår, hoppas du blev nöjd med presenter m.m



fick tillstånd att publicera foton på sofia

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards