Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 23 april 2008

besviken

Av Susanne - 23 april 2008 12:48

att en person pratat illa om mig och min make bakom ryggen,,

denne säger till den andra(som berättade för mig) att jag och min make har ej tränat på gym i ca 3 veckor och en person ville gå med oss också..

de tror vi tvingade den personen att följa med, som "klistra" oss..

men så är det inte.

vi ville gå pga det kom vår och sol m.m och skönt va ute o få frisk luft och D-vitamin i oss, sen vet ju ni att jag har mått skit så promenad hjälper mig vädra tankar m.m det är bara 2 ggr i veckan dvs må och to.,.

jobbigt.. UNDRAR VARFÖR DENNE EJ FRÅGAR OSS DIREKT ?

sen igår sa en person rakt till mig  när jag berättade om min dröm

jag sa flytta till annan stad och få jobb, då sa denne att ni flyttar pga adoption, ni bör inte adoptera..


Varför får man ej bestämma själv?  jag ville flytta inte bara för adoptionen nej för att få ny miljö och få "seende vänner" för jag har ej seende vänner häruppe, jag vill ha omväxling..och inte bara samma samma hela tiden,



 
 
Ingen bild

Linnea

23 april 2008 13:05

Ja jag förstår hur du känner för denna!!!
Bryr ej om där vad säger!!!!

kram

 
Sofie

Sofie

23 april 2008 16:31

Ja, de kan inte bestämma vart ni ska flytta, bara strunta i dom.....Kram

http://www.nogg.se/sofiebackman

 
Ingen bild

Nettan

23 april 2008 17:38

Bry dig inte om den personen!Det är ni två själva som bestämmer om ni vill flytta. Att det måste inte handla om adoptionen.Tycker den personen var inte snäll som sa så till er.
Stå på er!
Kramar

 
Camilla

Camilla

23 april 2008 22:10

Du har visst råkat ut med det flera ggr då de tror att ni tvingar tvingar personer vilket som är för elakt att göra mot er tycker jag..
Ni är ju rara och härliga vänner så har jag MYCKET svårt att tro att ni skulle tvinga ngn!!!
KRAM och STÅ PÅ ER

http://www.123minsida.se/loveangels

 
Ina

Ina

23 april 2008 22:53

Nejdå...du ska inte bry dig om den personen, de vet nog inte vad ni vill göra. Kanske den personen är rädd att förlora Er om ni flyttar!???

http://www.nogg.se/jessina

 
Sandra

Sandra

24 april 2008 10:55

Jag tycker detta känns lite sandlådefasoner. Jag har väldigt svårt att tro att ni skulle tvinga någon.
Ni bestämmer självklart över erat liv och VILL NI flytta så ska ni göra det.
Kram!

http://barnstugan.wordpress.com

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

24 april 2008 12:55

Småstads/bymentalitet..
skvallar om ingenting o baktalar folk bara för de ska ha nåt att säga.. Trist.
Skit i dem.
Folk här tycker jag är vansinnig som tagit beslutet om att flytta härifrån utan barn.. Vad då. jag träffar barnen som vanligt..
Skitsnack..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards