Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under april 2008

Av Susanne - 19 april 2008 15:45

inför festen hos en kompis som fyller 30 år.....

hon fyllde år för 1 vecka sen ungefär..


Av Susanne - 19 april 2008 09:05

http://www.anstalten.nu/?ragga=215324 kom och bli medlem där

men frivillig..

Av Susanne - 17 april 2008 17:13

Hej Hej!!

...*(\.***./).*..
.*..*(..\(_)/..).*..*
*....(_/..\_) . *
.*..*/___ \.* . *

Änglar är ljuspunkterna i livet
Värmen från en ängels händer kan trösta dig i mörkret
. . * . * .
* *.*. VäNnEr . *
.* *Är SoM sTjÄrNoR . *
*. .. *Du SeR * .
*..* .dOm InTe AlLtID.* . *
. .* MeN dU vEt
*..**AtT dOm AlLtId * .
*..* FiNnS dÄr FöR DiG* . * .
* . * * . *
* .* . * .

Av Susanne - 16 april 2008 17:12

var dit idag vid 13 tiden hos Piteå VC,

det gick sådär...


hade lite för högt långtidsocker och blodtryck.. suck!

jag vet orsaken:


- slarvat med mediciner när jag mådde skit..ibland kunde det gå 3-4 dagar

utan medicin, fy på mig..  mår jag dålig så blir det så... min egen fel och min egen ansvar...


ska på återbesök om ca 3 mån, då får vi se om det håller i sig, håller det inte i sig så finns det stor risk att jag måste ta insulin, och det vill jag inte

för jag gillar ej sprutor.. fasen..


jag sa till henne "glöm det"...

och om jag skulle få det kommer jag att vägra ta det ändå!!




Av Susanne - 15 april 2008 19:54

Ni kanske undrar hur jag mår, jag mår bättre för varje dag..

det känns bra..

men lite bit kvar, men det går åt rätt håll..


Igår träffade jag psykologen SEM, det kändes skönt få träffa honom.


Idag börjar Desperate Housewifes kl 21.00,  har längtat efter den program,

ska bli kul se den ikväll..

Av Susanne - 14 april 2008 17:08

 Måndagen den 14 april kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj, sprid detta så många fönster får lysa för Engla ikväll!

Av Susanne - 14 april 2008 07:56

42 åring man har erkänt...



tankar går till Englas familj (nära o kära)




Vila ifrid Engla




Av Susanne - 13 april 2008 09:16

Engla


Tänder ett ljus för Engla, hoppas dom hittar henne snart.
Visa att du skänker en tanke till henne och familjen


"tänd en hopp för engla står det där"  namn och ort


Ge er stöd för familjen!!!




Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards