Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Susanne - 2 juli 2007 21:21

idag tog jag det jättejättelugnt, softade för det mesta, hade ingen ork,

hade hemlängtan till familjen i övik imorse, men nu är jag mig lik igen,

tänkte fixa men orkade ej ngt, det enda jag fixade öär att vattna blommor inomhus amnnars ej ngt mer.


var så frusterade o irriterade.. vet ju ej om jag ska bjuda hit gäster till helgen eller ej pga tapetgubbarna har ej hört av sig, kennetj hörde av sig o har meddelat dom så att de skulle meddela oss.. suuuck...

alldeles tyst.. få se hur det blir imorron.. max irriterad..

för jag vill packa o fixa rummet, men vill ej påbörja det för jag vill ej ha kaos hela sommar om de ej kommer...



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards