Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Susanne - 12 juni 2007 22:36

Idag tog jag det för mesta lugnt, mådde ju skit imorse, är ok nu..

så oroa inte för mig, jag har iallafall några dagar på mig att bestämma.


åt crepes idag till middag gott gott, samtidigt kollade vi på en dvd som heter APOCALYPSE

Jättespännade, älskar olika katastroffilmer som tex Lavin, jordbävning m.m


Ni bör se denna filmen,


Ingen spec dag idag iallafall....


Svettas, usch.. det är för att jag har  Klimakteriet, det fick jag på köpet den 14 november 2002 när jag gjorde ett total hysterektomi dvs man avläsgnar livmoder,äggstock,äggledare (allt)

och får ej ÄTA Östrogen, varför? då blir det som en godis för celler att omvandla till cancercell,

har gått på kontroll nu i 5 år, sista kontroll är i nov-07,  SKÖÖNT få friskförklaradintyg sen..

gillar sommar ja men inte värmeböljan,.. nu vet ni!!!

därför använder jag mest linne så armsvettet får vädras, oftast svårt

använda tshirt, blir fort blöt, under armen. (inte kul)..



Av Susanne - 12 juni 2007 08:52

Orkade ej skriva igår pga fick en ÅNGEST!!


Jag skulle egentligen avresa till Övik och fira mammas födelsedag (59 år)

och vila upp mig men har nu bestämt mig att ej åka ner, men fick ångest

fyfan..

mamma sa att jag inte ska tänka på det och sånt o kan komma senare,

jag vill både resa ner o vara hemma..


fyfan vad det är jobbigt när man bor i annan stad,ca 33 mil mellan.


KANSKE bör vi flytta ner till Övik, då får jag ju inga ÅNGEST,, mmmm


Vad  ska jag göra???



Av Susanne - 12 juni 2007 08:48

men först ska jag berätta lite om igår..

 Först åt vi döva på torggrillen som avslutningen.

och efteråt gick vi till dövförreningen.


Vi var på dövföreningen för sven-erik malmström, leg dövpsykolog från Lund

föreläste om  Döva och välbefinnande,


Han berättade om olika område tex hälsa, o jämförelse med döva o hörande m.m intressant,


Nu har dövas förening SOMMARSTÄNGT tom Augusti


Tidigare månad - Senare månad

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards