Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Susanne - 29 juni 2007 20:21

Först for vi till hjälpmedelcentralen för Lasse skulle hämta en sak från syncentralen, (intern post) inom landstinget och därefter for vi till coop, vilken kö...typiskt summer games(fotboll) sen hämtade jag en paket från posten, sen direkt till Kyrkmarknad o söka bilp.. vi hittade en ledig på OK i öjebyn som tur var, sen gick vi mot kyrkmarknad, vi kom dit ca 10.45, jag försökte få tag i en kompis S, men bara kaniner i telefon dvs man fick ej tag i de, suck, så vi irrade runt bla besökte vi stånden vild-hasse, kötpe en linne, pepperoni ifrån "vilda hasse" och 3 korvar och några kluriga spel som man tränar med hjärnan o.s.v

sen gick vi till en korvkiosk o köpte varm korv med bröd, vi bjöd T på det och sen ringde S till oss.. och sa att de skulle komma men klockan var mycket och T ville in till stan och Systembolaget, så vi stack efter 12.30 tror jag, då ringde S igen och sa att de skulle ta bussen in kl 13.17 då bekrälnas de ankomma ca 13.30-13.35, och då passade vi på att gå till dressman där lasse köpte 3 st kortärmskjorta " tag 3 betala för 2"  och sen gick vi till kappahl där han köpte 3 st tshirt "tag 3 betala för 2" sen var klockan så mkt ca 14.15 och T ville hem, så vi stack hem utan träffa S o familjen, suck..

men T ville in på ica S på väg hem, okok, vi gick in o handlade lite, sne köpte jag 2 st färska jordgubbar för 40 kr, sen for vi hem, blev lite besviken att inte lyckas träffa S med familjen,  det får bli en annan tillfälle..

fel tidpunkt, som ej passade oss.. vi är alltid morgonpigga hehe..

nåja!!

Idag invigs nya subway inne på coop forum, har ej varit dit än men ska göra det sen.

 i samband med middagen så såg vi på en annan dvd som heter Megalodon - Jättehajen

Sen efter halv 7 så satt jag,lasse och Tommy ute i solen på vår altan o njöt,

drack  hjortron light cider 4,5  det var ok, sen kom hemglassbil så vi köpte några glasss.. sen satt vi ute till tror ca 20.15 så givck vi in, tommy gick hem, han bor ovanför oss snett.. inte rakt upp.

vi såg på en dvd som heter Infested  rysligt spännande,

just nu tar vi det jättelugnt.

Kenneth har ej mailat om han fått tag i ngn tapetserare, suck, förhoppningsvis ringer han på måndag, vill få det avklarat innan vi får gäster till helgen.

Tidigare månad - Senare månad

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards