Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 12 juni 2007

ÅNGEST

Av Susanne - 12 juni 2007 08:52

Orkade ej skriva igår pga fick en ÅNGEST!!


Jag skulle egentligen avresa till Övik och fira mammas födelsedag (59 år)

och vila upp mig men har nu bestämt mig att ej åka ner, men fick ångest

fyfan..

mamma sa att jag inte ska tänka på det och sånt o kan komma senare,

jag vill både resa ner o vara hemma..


fyfan vad det är jobbigt när man bor i annan stad,ca 33 mil mellan.


KANSKE bör vi flytta ner till Övik, då får jag ju inga ÅNGEST,, mmmm


Vad  ska jag göra???



 
 
Camilla

Camilla

12 juni 2007 10:32

Ja.. När man känner sig mer RÄTT o SÄKER och starkare när man tar rätt beslut så skall du följa detta. Om du är tveksam så¨måste du först o främst fundera över vad du FAKTISKT vill. Detta beslut är ju inte lätt..
Jag hade också ibland saknat att flytta tillbaka till skåne men då tänker jag i första hand att jaghar ju min familj och att Kenneth har ju jätte bra jobb ås ville jaginte flytta o lämna allt och så att Kenneth kan må dålit. Hellre stanna kvar .. Det beror på HUR du har runt dej. Om Din man tycker att det är alls OK att ni flyttar ner så gör det!
Det är för din bästa också..
Ja de tär inte så lätt att få ångest många ggr .. och när man INTE vet vad MAN faktiskt vill. Det har häbt mig flera ggr. Orkar inte åka ner när man bestämmer sig och inställe det sista tid.
Men din mamma förstår dej att du inte mår bra så är det ju huvudsaken att hon förstår... än att bli sur på dej

KRAM KRAM PÅ DEJ.. VAR STARK NU

http://cola.bloggagratis.se

 
Soffe

Soffe

12 juni 2007 18:17

Ja jag förstår dig men din mamma ska bli 60 år nästa år så åker dit bättre tror jag men du bestämmer själv inte jag hehe.

Tänkte ej på där ångset lillaflicka. kramar Soffe

http://finlandstjej.blogg.se

 
Ingen bild

Soffe

12 juni 2007 20:48

Ojan jag förstår dig, men nästa år din mamma fyller 60 år den är Stora fest,då ni åker dit, men ger Stark dig tänkte annat kul på sommar som ni ska ha gäster..Stora kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards