Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 12 juni 2007

vad har jag gjort idag?

Av Susanne - 12 juni 2007 22:36

Idag tog jag det för mesta lugnt, mådde ju skit imorse, är ok nu..

så oroa inte för mig, jag har iallafall några dagar på mig att bestämma.


åt crepes idag till middag gott gott, samtidigt kollade vi på en dvd som heter APOCALYPSE

Jättespännade, älskar olika katastroffilmer som tex Lavin, jordbävning m.m


Ni bör se denna filmen,


Ingen spec dag idag iallafall....


Svettas, usch.. det är för att jag har  Klimakteriet, det fick jag på köpet den 14 november 2002 när jag gjorde ett total hysterektomi dvs man avläsgnar livmoder,äggstock,äggledare (allt)

och får ej ÄTA Östrogen, varför? då blir det som en godis för celler att omvandla till cancercell,

har gått på kontroll nu i 5 år, sista kontroll är i nov-07,  SKÖÖNT få friskförklaradintyg sen..

gillar sommar ja men inte värmeböljan,.. nu vet ni!!!

därför använder jag mest linne så armsvettet får vädras, oftast svårt

använda tshirt, blir fort blöt, under armen. (inte kul)..



 
 
Ingen bild

Soffe

12 juni 2007 22:46

Den jätteskönt höra med dig att du mådde bättre. jag tänkte på dej du vett.
men du bestämmer själv ska ner eller stanna hemma.pösspöss vill gärna se den film så vi få låna av era, pöss.

 
Camilla

Camilla

12 juni 2007 23:14

Tack för filmtips skall väl också kolla den:_) eller om jag får lov låna den hhihihihi:-)
SKÖNT att du mår bättre nu.. PERFEKT..
KRAMIZAR

http://cola.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

12 juni 2007 23:15

Det låter som en film för mig. ^^,

http://rosakuriosa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Norrlands Sussi

15 juni 2007 15:51

Stå på dig. var öppen i fortsättningen!
Lyssna hellre på vad ni egentligen vill, och inte på de andra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards