Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under mars 2008

Av Susanne - 4 mars 2008 18:14

Camilla: vi träffades på NM badminton i ske-å (nm= norrlandsmästerskap) sen dröjde det tills vi sågs ombord på båten till vaasa kulturhelg,

och sen träffade vi på västanvik fhs 92, där blev vi tillsammans..

nöjd med svar?


Sofie: man tror pga syrebrist vid förlossning som orsakade min dövhet!

nöjd med svar?


Madde:  Ja jag är född här i norrland, född i Umeå, uppvuxen i Härnösand och bor nu i Piteå... Nöjd med svar?


Nettan:  oj vilken svår fråga, jag tror 1983 på molnbyggen, sdu läger..

rätt? då vi var 13 år, alltså 25 år sen, oj oj oj

nöjd med svar?


NorrlandsSussi :  Oj  vilken svår fråga... vet ej faktiskt.. kanske Mel Gibson, mmm.. bra fråga..

nöjd med svar?


Soffe:

någon av kanske storstad som typ Sundsvall, Uppsala,Stockholm,Malmö,Göteborg

ang husdjur,  ngn hund kanske? eller katt.. få se i framtid,

nöjd med svar?


Anki:  svårt fråga, i msn verkar du trevligt, vet ej hur du är i live,

jag svarar på det När vi ses live hehe..


Nettan: jag tror det var ( en av vår ledares ) thomas björkstrands säng,på bryggan ute mitt i sjön, hehe.. (stämmer?) eller om det var hans säng uppe på taket där ledarna bodde.

måste fundera...


Anki: Piteå så klart, har bott här sen 1994, underbar stad på sommaren,

kom upp o se vad jag menar..  nöjd med svar?


Bittan: Annelundsgatan 18 B  (1994)  nöjd med svar?


Nettan:min drömresemålk...svårt fråga men när jag var yngre ville jag till Australien, och utforska deras kultur m.m.    nöjd med svar?


Jane: svårt fråga, jag har egentligen ingen speciellt sportfavoriter,

om du menar på  tv? nöjd med svar? 

men annars gillar jag spela innbandy,badminton, mer vet jag ej..


Jane: Desperate Housewifes, roomservice,Lost, Cityakuten, bygglov,ugly betty, ska fundera lite mer,återkommer..


Ina: nja. det är svårt fråga.. ska fundera, återkommer...

Av Susanne - 4 mars 2008 18:04

Bara att fråga på...

Lite rolig nu för er som vill veta lite om mig!


Ställa gärna EN fråga till mig kan vara vad som helst (men inte för så barnsliga eller larviga) nere på kommentar. Så vi försöker att svara på så gott vi kan...


Glöm inte skriva frågor i kommentarer  som du vill veta om mig via genom frågor.


Av Susanne - 4 mars 2008 13:48

är sjuk, och idag är det en underbar väder sol m.m men jag måste vara inne,  shit!!!

Av Susanne - 3 mars 2008 11:55

som vill inte ställa upp köpa 2 olika på apoteket och köpa en läsk (cola zero)åt oss, de båda är döva, en bor ovanför oss och en bor ca 2-3 mins väg från vår lgh..

Jag har skicka sms och frågat om de ville ställa upp, ena svarar aldrig på mobilen, max irriterad... jag ville ha svar ja eller nej..men får  aldrig.

dålig stil av denne. det andra säger kan ej pga köra minibuss o.s.v

då vet jag att denne kan ej..,men den första svarar aldrig.. (dålig stil)

man ska svara då vet man och behöver ej oroa sig för...

de är kanske är  rädda för pesten men vi har ej feber..


men som sagt jag tvingar ingen att handla åt oss, men tycker att man

ska svara i mobil o säga det ja eller nej,.. vad tycker ni?

inte kan jag gå ut när min näsa är som rinnande vatten eller har täppa ibland..


jag hatar nästäppa.. usch...



Jag som är i behov av de 2 på apoteket, suck!!

otrivin menthol och olbas Inhalator


jag trodde vänner hjälper vänner men nope..


Av Susanne - 3 mars 2008 10:58

vad tycker du jag ska skriva om i bloggen?

jag har testat med en gissningslek tex vad bilden föreställer eller vad det kostar?


vet ej om det är för BARNSLIG,






är sjuk, i förkyld, förbaskat, min make är också sjuk...

Av Susanne - 2 mars 2008 09:05

vid 9 tiden for mamma och syrran och hunden sigge hem, ocbh vi har tvättstuga 7-10, 2a omgång är klar, nu i torkskåp o tumlare..


just nu mår jag och Lasse inte bra, hoppas inte vi blir sjuka...






Jo det  blev så att vi blev sjuka, shit... jag fick ont i ögonen, huvudet m.m så jag la mig tidigt tror mellan 21.30-22.00


usch...



Av Susanne - 1 mars 2008 09:48

det snöar för fullt ute, har  gäster här... dvs mamma,syrran och hunden,


Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards