Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

dåliga grannar

Av Susanne - 3 mars 2008 11:55

som vill inte ställa upp köpa 2 olika på apoteket och köpa en läsk (cola zero)åt oss, de båda är döva, en bor ovanför oss och en bor ca 2-3 mins väg från vår lgh..

Jag har skicka sms och frågat om de ville ställa upp, ena svarar aldrig på mobilen, max irriterad... jag ville ha svar ja eller nej..men får  aldrig.

dålig stil av denne. det andra säger kan ej pga köra minibuss o.s.v

då vet jag att denne kan ej..,men den första svarar aldrig.. (dålig stil)

man ska svara då vet man och behöver ej oroa sig för...

de är kanske är  rädda för pesten men vi har ej feber..


men som sagt jag tvingar ingen att handla åt oss, men tycker att man

ska svara i mobil o säga det ja eller nej,.. vad tycker ni?

inte kan jag gå ut när min näsa är som rinnande vatten eller har täppa ibland..


jag hatar nästäppa.. usch...



Jag som är i behov av de 2 på apoteket, suck!!

otrivin menthol och olbas Inhalator


jag trodde vänner hjälper vänner men nope..


 
 
Sofie

Sofie

3 mars 2008 13:31

Vad tråkigt att de inte ställer upp för sina vänner, då e de inte bra vänner ....

http://www.nogg.se/sofiebackman

 
Sofie

Sofie

3 mars 2008 14:54

Ja,,de skullekunna ha svarat ja eller nej,,, det e otrevligt att de inte svarar...

http://www.nogg.se/sofiebackman

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

3 mars 2008 14:54

Isch, vad trist..Hänvisa dem till din blogg så det blir mer fart på dem ;)

 
miapuh

miapuh

3 mars 2008 15:00

Hej!
De kanske inte heller mår bra och inte orkar svara? jag vet inte.
Krya på dig
/ MP

http://www.miapuh.blogspot.com

 
Ingen bild

Soffe

3 mars 2008 15:29

Ajj inte roligt att ni fick inte hjälp av dom anners jag bo granne er så jag ställer upp o hjälpa till.. du minns vi bo samma så vi hjälpa varandra. men ej nu synd... hoppas någon ställer till vi få höra..Kramar

 
Elisabeth

Elisabeth

3 mars 2008 17:59

Vilka vänner å grannar.....man kan ju få ett bra bemötande,Du skulle ha ställt en motfråga --varför ??? Då kanske du skulle ha fått en förklaring.Krya på er ! Ha det så bra !

http://www.nogg.se/elis

 
Ingen bild

Nettan

3 mars 2008 18:17

Oj det var inte kul när jag läste ditt inlägg.Då kan du börja fundera oom de är riktiga vänner eller? Så till nästa gång om de frågar er och ber om hjälp så skulle ni göra samma sak tillbaka och säger att ni inte kan.Eller
Kramar till er och hoppas ni kryar på er!

 
Camilla

Camilla

3 mars 2008 22:22

DE är absolut INTE riktiga vänner . De ställer inte upp så skall ni inte hellre ställa upp för dom. För om man hjälper varann så gott man kan då är det ju viktigt det att ha godhjärtad vänner. och de har det inte.
KRAM PÅ DEJ!!!!
Om vi hade varit grannar skall jag visst hhjälpa till. Bor så nära apotekt.. synd.

http://www.123minsida.se/loveangels

 
Anki

Anki

3 mars 2008 23:03

Tack så mycket :D Är mycket nöjd med håret :D

Dålig stil av grannen!!

Kram

http://www.markman.be

 
Madde

Madde

4 mars 2008 00:19

Trist att ena aldrig svarade på din sms, om ena inte ville eller kan borde den ha svarat.

Om någon inte kan eller vill ställa opp oss då är de inte dåliga de. Men dåliga är de om de aldrig svarar.

http://www.nogg.se/madelaine

 
Ina

Ina

4 mars 2008 09:58

Åh, tråkig att granne vill inte ställa och hjälpa dig att köpa på apotek. Dålig stil att de inte svarar, nästa gång du behöver inte hjälpa dem!

http://www.nogg.se/jessina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards