Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Susanne - 13 mars 2008 19:03

fick ont i ryggen igårkväll ochn nästan hela dagen idag, lite mindre.. hoppas över inom ett par dar..


sen hatar jag skolans data, den HATAR mig!

förmiddag funkade bra jag jobbade lite med teman, och efter lunch skulle

jag fortsätta jobba med teman, då dök det "felrapport" fan, jag startade om data flera ggr, samma resultat så jag gav upp, fan onödig va i skolan och inte göra något.. arghhh...


Sen skjutsade TB mig till coop där jag hämtade paketet från tradera,

sen hem o softade.

åt fiskgratäng med spenat i ugn, orkade ej laga mat pga ryggen..

sen såg vi en film som en kompis laddade hem, suuuuuuuperbra film, heter 
FLOOD,  handlar om en översvämning i London,  ska köpa dvd när det kommit ut!


Nu tar jag det lugnt och försöker varva ner min irration idag för det som hände i efm..


Ska försöka mata in på tradera,

kolla då o då...

länken till våra sida  men jag är inte nöjd med det som de har ändrat,

kan ej se omdöme, kan ej kolla bud m.m.  skit!!!


Kolla tradera noga.. en sak där är nytt.. - ni som känner oss väl,

annars får jag avslöja sen!!


FAN, vi glömde vår tvättid, vi är vana att alltid tvätta 19-22 på torsdagar och idag var det mellan 16-19, suck!! men nu har vi flyttat det till sön morgon istället..



 



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards