Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under mars 2008

Av Susanne - 23 mars 2008 06:55

Lasse mår mycket bättre idag, bara lite värk men övrigt mår han bra..

skönt se Lasse pigg och i form.


Idag har vi tvättstugan 7-10, 


Håller även på att städa härhemma o fixa lite, samt ska packa senare idag för avresan imorgon till Ö-vik 



Av Susanne - 22 mars 2008 20:20

påskknytkalas hos bittan och Jan-olof i öjebyn, jättekul...

men synd vi for hem tidigt kl 20 pga lasse hade värk och ont i kroppen,

och var jättetrött... han sover just nu (20:21)

eftersom han spydde imorse en gång bara... sen var kroppen helt slut,

men ej ont i magen, underligt.. tror att vi har ätit något olämpligt igår, för jag fick ont i magen men spydde ej, ej värk i kroppen, men mår bra idag..

få se hur lasse mår imorgon.


Men ni gäster ska ha kul hos bittan och Jao utan oss...


Vad fanns på bordet


- janssons frestelse (Bj+Jao)

- prinskorv (jn)

- köttbullar (jn)

- gravad lax (SDN)- sill ( 2 olika smak) vitlök och tomat(tror jag)  (SDN)

- potatis  ( Jag, Lasse)

- bönsallad ( Jag,lasse)

- mimosa ( jag,lasse)

- ägghalvor i 2 olika smak (BJ+Jao)

- omelett med svampstuvning ( BJ+Jao)

- skinka (JÅH)

- minibaguette (SDN)


har jag glömt ngt mer så säg till..



vem blir värd nästa år? om SKA  fortsätta med det?

Av Susanne - 20 mars 2008 21:42

GLAD PÅSK!!!


ÄT MYCKET ÄGG NI ORKAR!!

DET GÄLLER ÄVEN PÅSKGODIS!!


HISTORIEN VARFÖR MAN FIRAR  PÅSKEN   och dessa betydelse kan man läsa om  http://www.riksguiden.se/pitea/index.php?id=180


varsågod!!!

Av Susanne - 19 mars 2008 17:55

Idag blev jag klippt kl 13.00 och hade med mig tolk,

vi diskuterade efter hårfrisyr och hon beslöt blanda 3 olika,

ser ej dumt ut,..

få se era reaktion...


Jag ser koko ut på bilder, eftersom det öär mousse och gele i det, usch..

ska försöka fixa ny foto om ett par dar eller så...


Av Susanne - 18 mars 2008 20:51

på morgonen gym med klassen, sen lektion tom kl 14.00 så direkt till stan och handla inför pizza på dövföreningen,

medlemmar fick välja egen smak på pizzan, gott var det,

sen snabb till ica kvantum och handla líte tex bröd m.m sen snabbt hem

kom hem precis kl 20... och inväntad een kille som ska köpa tv, de kom ca 20.10, de köpte vår tv som vi har haft ute på blocket, himla skönt bli av med de,

nu äår vi dödströtta o softar..


vilken dag idag, puh..



Av Susanne - 17 mars 2008 16:05

ÄR LESS PÅ SNÖN, VILL HA VÅÅÅÅÅÅR NU... VAKNADE IMORSE O SÅG ÅÅÅÅNEJ INTE NU SNÖ... SUCK!


HAR NI NÅGON TIPS HUR MAN KAN TA BORT SNÖ??



Av Susanne - 16 mars 2008 11:23

Nu på morgonen mellan 7-10 har vi haft tvättstugan, efter det såg vi på en dvd film som heter LENNY - talande hund

mysig film..

vi ska städa undan lite härhemma, ta det lugnt..

Av Susanne - 15 mars 2008 20:02

Idag skulle en av lasses bröder komma och hälsa på men vi fick veta igårkväll att han inte kommer pga final (melodifestivalen)  fasen, vad gör vi idag..

mmm.. vi beslöt fara till bio och se filmen: The Spiderwick Chronicles

filmen är mysig, ni borde se den... det lovar vi er!!



var tog du http://finsksvensk.bloggagratis.se/  vägen? ser att du har avslutat eller råkat av något misstag att avsluta? men HOPPAS du kommer

snart tillbaka, kanske i annan namn eller så.. saknar läsa din blogg..


kram

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards