Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under juni 2007

Av Susanne - 22 juni 2007 08:22

Jag vill önska er alla en riktigt trevlig MIDSOMMAR!!!


Ät mkt sill, grillad kött m.m



Själv ska vi fira i Öjebyn hos våra vänner...



Av Susanne - 22 juni 2007 08:21

har tvättstugan mellan 7-10, tvätta upp smutstvätten,

just nu är de i torkskåp/tumlare



Av Susanne - 21 juni 2007 23:42

Är hemma i Piteå , allt har varit bra, skönt vara borta men


BORTA BRA MENHEMMA BÄST

Av Susanne - 20 juni 2007 22:28

vi (jag o mamma) promenerade in till stan, vi var på den nya gallerian ovanför åhlens.länken kommer senarevi var på cubus och Kappahl och lindex  och oskarsgallerian f.d domus, länken kommer senare.hittade en fin lång tunika el tshirt på cubus, kappahl hittade jag en svart leggins med spetskant nedanför knä.. och på lindex hittade jag en fin tshirt, (bilder kommer senare) sen köpte jag 2 halsband från ur & penn och sen gick vi till secondhands o kollade lite sen tkill konditori o köpte goda sockerfria bulle o kakor, gott.. sen gick vi hemåt och gick in på ica och handlade lite till middag sen hem o fikade, sen åt vi en sen middag pga syrran slutade jobba kl 18, så hon kom lite strax före 19,sen lugn kväll..nu sitter jag här vid min bärbar data... ska snart sova..

Av Susanne - 19 juni 2007 22:00

Idag vid 10 tiden for vi till IKEA, Jag,mamma, syrran och hunden Sigge

ca 17 mil enkelväg.. Jag träffade Annelie där, en kompis till mig, vi gick och åt lunch sen strövade vi runt på ikea, annelie for efter halv 2 till jobbet i sundsvall, vi var kvar där, sen strövade vi även på birsta city och kom hem tillbaka till övik vid 19.30


Jag köpte  2 st sidolackbord i vitt och  2 st sollsta pällbo fotpall till S i rött o grå,  och en spegel krabb, men det fick min kompis Annelie köpa dagen därpå pga syrrans bil för liten samt hade en stor hund med sig,

Sen hade mamma hemma hos sig som jag fick, Årstids bordlampa.


Av Susanne - 18 juni 2007 15:22

Idag fyller mamma 59 år, 4xhurra


Av Susanne - 17 juni 2007 21:07

Jag for med 10.45 bussen från Piteå med ankomst till Umeå 13.55 men vi anlände redan kl 13,45, turbo chaufför kör.. mmm..

jag köpte en varmkorv pga var hungrig o väntade på mamma o åsa skulle hämta upp mig, de kom vid 14.15 tiden, sen for vi till backen kyrkogården lite utanför umeå..vi bytte blommor o planterade på min pappas grav samt mormors grav, sen for vi till max o åt lite sen direkt tillbaka till Ö-vik,

vi handlade lite sen gick vi hem, oj oj vad sigge o edgar blev tokig se mig..

mamma visade en del saker från turkiet som vi fick o.s.v sen fikade vi lite o bla bla, jag slöade lite, lite för trött.. sen for peder hem, sist åsa o sigge stack.

annars lugnt..

nu sitter jag med data här hos mamma med MODEM, bläh.. segt o långsam, suck..


Solen skiner än trots kl är 21,20..


godnatt var ni än är....

Av Susanne - 17 juni 2007 08:20

Idag ska jag iväg med 10.45 bussen ner till Umeå o möta mamma och syrran, sen ska vi till gtraven o plantera blommor och sen efteråt vet jag ej om vi ska iväg nånstans eller direkt hem till Ö-vik.



Ha det så bra!!!

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards