Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under december 2008

Av Susanne - 16 december 2008 11:42

att det var sista praktik idag på överskottsbolaget i Piteå, har varit där sen 1 okt,  vill stanna kvar men..

fick en liten julklapp från dom,


de tyckte mycket  om mig och att jag blev en av dom  i deras team..


Jag fick denna tomten på ca 72 cm idag av chefen på ÖB,

söt va?? men ganska tung..



Av Susanne - 14 december 2008 22:21

Ni i efm-ikväll såg vi på på en mysig familjefilm som heter benji på äventyr


Av Susanne - 14 december 2008 22:15

vill tacka er alla igår för en trevlig stämmning och goda mat m.m

och lucia på tsp från strömbackaskolan, hörande elever som har c språk som tillval (tsp) sjöng för oss.. jätterolig..


Dagens PT (16/12)

http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/ARTIKEL.ASPX?ArticleId=4265827

Av Susanne - 11 december 2008 18:32

jag är lite nyfiken vad ni har på era julbord som tradition och vad är MÅSTE i julbord?


vi brukar ha:

julskínka så klart

prinskorv

köttbullar

potatis

kalvsylta

leverpastej

fatost

vittsås

rödbetsallad

sillsallad

julmust är en måste oxå

äppelmos

senap

ägghalvor med kaviar





Av Susanne - 8 december 2008 23:02

du skulle ha fyllt 89 år idag om du hade levt, men det finns en röd ros vid din grav som sattes dit idag av din dotter,


Av Susanne - 7 december 2008 17:30

det var ett tag sen, sist 15 nov...nu är jag tillbaka med tipset


Vi har sett en familje dvd som heter Mowglis äventyr

det är en mysig film och är barntillåten.


Av Susanne - 7 december 2008 10:24

FSDB nord för en trevlig julfest med julmat m.m igår i Luleå,


och igårkväll till Daniel för hans 40 årskalas, jättetrevligt,

och god tårta m.m


Av Susanne - 6 december 2008 15:34

Pengar

hårtoning

Kläder

biobiljetter till  bio 3an nere småstaden, piteå

SPA ( ansiktebehandling, massage) http://www.parellepitea.se/

resa utomslands (allt betald)

toppmatad tvättmaskin, smal..

dubbelsäng i FURU!!! 160x200

strykbräda med breda hållare fr coop

presentkort från bokia

presentkort från Kappahl/Lindex

Presentkort från Duka

Presentkort från Guldfynd

presetntkort från piteå köpmannaförbubd, (finns köpa på presenten ek elkedkan) där  finns lista på vilka affär jag KAN handla i,

få betald bussresan hem till Piteå från Örnsköldsvik




Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards