Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 29 december 2008

Av Susanne - 29 december 2008 16:00

Vad ska ni göra till nyår? vad ska ni äta m.m.??Var ska ni fira nyår?


jag har haft mycket funderingar mellan att fira hemma eller vara hos vänner mer än 1 månad, men bestämde mig igårkväll eller imorse.


själv kommer vi att fira hemma eftersom jag har varit bortrest och då vill jag vara hemma o ta det lugnt efter alt med julmat julklapp m.m

det kommer säkert att kännas ovan att fira med min älskling.

det är första gången vi firar ihop ensamma, sen vi blev tillsammans -92, har vi alltid firat med våra vänner eller på vår dövförening m.m

få se hur det blir, spännande se..





Av Susanne - 29 december 2008 15:57

Hej!

Nu är jag hemma från Örnsköldsvik, kom igårkväll helt slut och trött efter ha suttit ombord på bussen i ca 5 timmar,

men skönt komma hem.


"borta bra men hemma bäst"


vi åt på en ny pizzeria som heter tre kronor sen handlade vi lite grann sen hem, softade framför tv-soffan... hehe..


duschade mig o fräschade innan jag gick och la mig..


allt har varit kolugnt hos mamma...




Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards