Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Susanne - 24 februari 2008 20:06

Idag på morgonen yrsnöade det, men avtog vid lunchen, så efterr vi ätit risgröt så beslöt vi gå ut o skotta snö, jag halkade på en isfläck under, och landade på vä sida, och har lite ont i höftbenen, usch...


vi städade undan lite under fm innan halkolyckan skedde.


Sen ikväll ringde min mamma och vi pratade om resan upp för mamma och syrran skulle komma på tisdag, men det blir ändring, syrran kommer upp på torsdag, pga hon MÅSTE jobba ¨på onsdag, men mamma avreser på tisdag som planerat, och sen far de hem på lördag, blev lite besviken, jag skulle följa med de fredag hem till övik och ansökt ledig på tisdag för att komma hem, men snopen, jag beslöt strunta i resan eftersom vi kanske kommer sent på lördag efm-kväll, och sen hem tis, blir ju 2 dagar, nej tack!!

skjuter på det till påsken istället 21-28 mars,


har vilat det mesta efm-kväll..

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards