Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Susanne - 15 februari 2008 21:14

oj vad tiden har rusat, nyss var det helg? och nu är det helg igen..

otroligt,..

det är ljusare längre nu, jätteskönt..


har köpt lite glass från www.hemglass.se  sen följde Å med oss hem en stund och sa woow, fiiin och mkt bättre ljus i hallen, jättesnygg sa hon Å,

*ler*


glass som vi köpte från hemglassbil är:


* marple Walnut


Hazelnut


* Mega Fruits


och mega fruits var en light glasspinne som vi inte hade aning om,

men tur för mig iaf.



tagit det jättelugnt idag, suttit en stund i webcam idag med en kompis

har saknat henne.


kollat lite på tv.. inget speciellt..


bara skönt att SOFTA!!!



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards