Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under oktober 2008

Av Susanne - 23 oktober 2008 21:48

det finns visst en annorlunda massage, men tyvärr inte i sverige..

utan i israel,


skulle ni vilja prova denna typ massage??

Av Susanne - 18 oktober 2008 20:42

först stack vi till Luleå på länsmöte och sen edter det hade vi mat och hälsa som en döv kille fredrik Lindvall berättade olika...


Sen kom vi hem vrålhungriga, så vi åt mc nugget samtidigt vi såg på en dvd film som heter alligator, ok!!


Nu slöar vi... börjar bli lite trött...


huummm

Av Susanne - 18 oktober 2008 11:05

När ni surfar på nätet, vad är det första ni surfar till??

och varför just den sida? länka gärna...



Av Susanne - 17 oktober 2008 20:50

Har ej skrivit på några dagar pga känt mig krassligt... (skit)

tis och ons var jag som vanligt på praktikplats, de fick lära lite tsp av mig..

annars lugnt vecka, to och idag hade vi genrep av vår "föreläsning" m.m ang projektdagarna, tisdagen är det vår klass som ordnar lite ang tsp m.m

ons och to får vi se vad som händer..

fredag ledig, skönt..

funderar ev åka hem till ö-vik,men ej bestämt ännu, funderar fortf..


idag kollade vi en dvd film som heter House Of Voices


Av Susanne - 14 oktober 2008 12:49

Jag älskar verklighetsbaserade böcker,


Här är en av de jag läst,  boken heter SÅLD


Jag sträckläste de, sorligt att det finns sån idag i vår samhälle också,


Låna det på bibblan eller köp det, ni kommer säkert att sträckläsa som jag

Av Susanne - 12 oktober 2008 19:22

idag har vi tvättat kläder, haft täcke, kudde m.m ute på vädringställ från morgonen till för ca 1 timme sen, då vi bäddade in rena sängkläder o det luktade frisk luft,  sen fixade vi i skåp och ändra m.m.  fullt upp..

och har dammsugit alla rum utom 2 är vardagsrum och datarum, det gör jag imorogn, vi har sett på en dvdfilm som heter hot fuzz då vi åt middag, som skön koppla av...


Av Susanne - 11 oktober 2008 20:58

vi såg på en dvdfilm som heter Pans Labyrint

Av Susanne - 10 oktober 2008 21:22

det var äggens dag idag? det anade inte jag förrän jag kom in på ica.se hehe..



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards