Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Susanne - 1 oktober 2008 14:16

ska få besök av mamma imorgon, längtar, längtar, mamma har inte varit här sen i juli då busstrejk tog slut, men jag var på besök i ö.-vik i augusti innan skolstarten,


Ska bli skoj få umgås med mamma i några dagar....

Av Susanne - 1 oktober 2008 14:13

Idag var jag där på ÖB kl 07-11, det kändes konstigt att prya där när jag brukar besöka där som kund, fniss...


idag fick jag packa upp tex aftershave, tandkräm, m.m och göra fint på hyllan och ändra och så... hade med mig s.k tolken tom kl 09.00 innan denne for till nästa praktikplats där en av min klasskamrat pryar...och ska igen ikväll, mycket för henne..

sen hem och slöa och lasse fixade lunch, och vi håller på att fixa härhemma, rena KAOS!!!


snäll av min älskling att diska en diskhög efter veckan, öhh..


Puss på dej älsklingen

Av Susanne - 1 oktober 2008 14:12

att jag skrivit fult eller så om 2 personer, vars jag inte vill avslöja..

jag har gått vidare, ena har bett om ursäkt men inte det andra,

jag skrev bara min perspektiv som döv hur det är m.m för längesen, tror mer än 1 år sen,


jag blev jätteledsen, och allt for runt i mina tankar  vad har jag gjort de?

jag gjorde ju inte de illa, usch.. så  har jag aldrig upplevt, och vill inte uppleva det igen,


jag skrev ur dövperspektiv hur jag känner bland hörande till ex tv program som är inte textad m.m


Vi har ju yttrande och åsiktfrihet i Sverige så jag har rätt i utan att bli angreppad/anklagad.


Men jag går vidare som sagt, de får gräma sig vad som är rätt och fel.

jag är en ärlig person som går på rakt utan att lyssna på ryktet,

de borde kolla fakta före innan de säger något till mig.

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards