Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

anklagad/angreppad

Av Susanne - 1 oktober 2008 14:12

att jag skrivit fult eller så om 2 personer, vars jag inte vill avslöja..

jag har gått vidare, ena har bett om ursäkt men inte det andra,

jag skrev bara min perspektiv som döv hur det är m.m för längesen, tror mer än 1 år sen,


jag blev jätteledsen, och allt for runt i mina tankar  vad har jag gjort de?

jag gjorde ju inte de illa, usch.. så  har jag aldrig upplevt, och vill inte uppleva det igen,


jag skrev ur dövperspektiv hur jag känner bland hörande till ex tv program som är inte textad m.m


Vi har ju yttrande och åsiktfrihet i Sverige så jag har rätt i utan att bli angreppad/anklagad.


Men jag går vidare som sagt, de får gräma sig vad som är rätt och fel.

jag är en ärlig person som går på rakt utan att lyssna på ryktet,

de borde kolla fakta före innan de säger något till mig.

 
 
Ingen bild

NorrlandsSussi

1 oktober 2008 18:13

De som känner sig utpekade eller sårade, har oftast problem själva.. De vet bara inte om det.. Stå på dig.. inte behöver du vara ledsen.. jag har fått kommentarer för några saker som jag skrivit.. jag bara ruskar bort dem o fortsätter som inget.. Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards