Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under september 2008

Av Susanne - 8 september 2008 22:17

igår såg vi på Diehard 1, och idag nr 2, har del 1-4 hemma i boxen,



Av Susanne - 7 september 2008 12:56

allt gått fel idag... jävla skit..


först råkade jag bränna en plastskål från tupperware så de luktar skit i hela lgh, fyyy...


Sen är det ju dövas dag den 19-21 sept,

har individuell samtal med SEM på fredag mellan 13.45-14.45

kan inte avboka, argghh.. arma gäster hemma, till df fixa lite sne hem duscha m,.n,. sen tillbaka till df... herregud...


Ingen vill byta tid med mig på lördag pga gäster, man är då inte omtänksam tycker jag.


jag BLIR tokig..... Jag vet inte vad vi ska göra..

FAN!!! ju fel helg...

allt går åt fel håll för mig nu... för mycket....


GE MIG TIPS HUR JAG SKA GÖRA?


ska jag avstå från allt och fly från Piteå? eller...


Av Susanne - 6 september 2008 17:06

tvn med rest mat (middagen) och då såg  vi på

Loch Ness Terror


James Murphey är Krypto zoolog, tidigare 1976 på en utflykt till Loch Ness, Skottland. Dödas hans far av vad som ser ut att vara Nessie en köttätande Svanödla. Nu 20 år senare jagar han Nessie som tog hans far. Anlitar Josh Riley som sin gudie. Ute på Pike Island, Ashburn. För överlevnad och rädda folket från fortsatt slakt av Nessie!

lyckade de döda Nessie eller blev James o övriga själv offer???

hyr eller köp det och se vad som händer...

Av Susanne - 6 september 2008 10:34

att boka tex tågbiljetter via SJ ??? måste man vara reggad där först??

grönling,...



Av Susanne - 5 september 2008 21:32

Idag efter vi ätit middag och så..då kollade vi på en dvdfilm som heter

I AM LEGEND  med Will Smith!


Han rä ensam i New York efter en dödlig virus, han är immun mot dom

han sökte per radio efter de överlevande, hittade han dom? eller..

han jobbade i labbet efter botemedel, hittade han?

fick de mördarsökarna ifatt honom? överlevde han? eller..


Lyckades han döda alla dödliga virus eller??


Kolla den dvd så får ni veta vad som hände?

Av Susanne - 2 september 2008 20:24

5 år sen du gick bort,  du är saknad av Matte och Husse...

vill gosa med dig i din mjuka lurviga pälsen..

Av Susanne - 1 september 2008 21:03

idag har vi förlängt mobilen och fått ny mobil i 18 månader.. vi ville ej ha 24 månader. Vår operatör heter tre

Mobilen heter sony Ericsson c902  och nu behöver vi hjälp..


Vi behöver era mobilnummer pga när vi flyttade simkort försvann allt, suck!

skicka till min MSN så noterar jag det! det vore jag mycket tacksam för!



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards