Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 7 september 2008

otur,otur,otur,otur,otur

Av Susanne - 7 september 2008 12:56

allt gått fel idag... jävla skit..


först råkade jag bränna en plastskål från tupperware så de luktar skit i hela lgh, fyyy...


Sen är det ju dövas dag den 19-21 sept,

har individuell samtal med SEM på fredag mellan 13.45-14.45

kan inte avboka, argghh.. arma gäster hemma, till df fixa lite sne hem duscha m,.n,. sen tillbaka till df... herregud...


Ingen vill byta tid med mig på lördag pga gäster, man är då inte omtänksam tycker jag.


jag BLIR tokig..... Jag vet inte vad vi ska göra..

FAN!!! ju fel helg...

allt går åt fel håll för mig nu... för mycket....


GE MIG TIPS HUR JAG SKA GÖRA?


ska jag avstå från allt och fly från Piteå? eller...


 
 
Ingen bild

BJ

7 september 2008 15:39

Ja otur men det händer inte varje dag. Det gör jag ibland.

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

7 september 2008 18:48

Oj, ja sådant händer. Det är bara att planera in lite smart. Duscha tidigt på morgonen o så tror jag gästerna förstår.. Mötet är ju bara en timme.
Gissar att gästerna tycker det är ok. De hjälps nog till om det behövs..
hur ofta händer det.. sällan, så det är bara att gå igenom det..

 
Ingen bild

malis

8 september 2008 09:02

Ja sånt händer! Det har hänt mig men man får ha is i magen då går det bra. Försöka tänka klart och börja planera hur man kan göra sin dag till det bästa.

För det första ska du behålla din tid hos SEM, det handlar ju bara en enda timme så nog kan gästerna klara sig själv bara du kan berätta för dina gäster vad som har hänt. Du kan alltid be dina gäster om hjälp. Det brukar alltid funka och du har ju din man hemma så kan han säkert underhålla dom under tiden. Du får försöka informera för dina gäster hur det ligger till så förstår dom säkert din situation.
jag kan tala om för dig att det har hänt mig flera gånger och samtidigt skulle gästerna hem till oss och jag inte finns hemma men då har det funkat bra tack vare min förstående man och gästerna och då hjälpsa alla till. Då blir det mera trivsamt, tycker jag.
Tänk dig själv om du råkade bli dåligt, eller ramlade och stukade foten, eller måste till ett möte just den dagen då kan man inte ändra på det. Då får man ha is i magen och försöka göra det bästa. kram

 
elisabeth

elisabeth

8 september 2008 19:24

Ibland går det inte som man tänkt sig.....och då vill man gärna fly...men vad hjälper det..det är bara bryta ihop och komma igen....alla har vi våra dåliga dagar..Ha det så gott ! Hoppas att allt löste sig för dig !

http://www.nogg.se/elis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards