Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under augusti 2008

Av Susanne - 14 augusti 2008 18:43

har kämpat med det från igår till nyss  18.35 då det var klar..

Vad tycks?? det var första gången jag gjorde... aldrig gjort förr..

var så nervös..



Av Susanne - 13 augusti 2008 18:48

Det händer också i verkligheten, därför ville de göra film om det..

man kan bli kidnappad mitt i gatan.  Vi hyrde den gratis 1 st för 1 vecka,

hur???jo, när Lasse fyllde år den 10 aug så fick han en sms fr hemmakväll

så vi stack o hyrde denna.


filmen heter TRADE  ni bör se den filmen, det rekommederar jag

Av Susanne - 13 augusti 2008 09:37

Igår gick det visst inte att kommentera, förstår inte varför..

men jag tog bort den gamla och skriver  ny idag istället..

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ska försöka renovera det ev imorgon eller under helgen,

sandra har inspirerat mig, få se om jag blir supernöjd..

det är en liten bord... spännande..

Jag återkommer hur det ser ut efteråt också!!

Av Susanne - 12 augusti 2008 18:08

Idag fick vi alla elever ett mail från en lärare, han frågade hur vi hade det och att vi får en mail närmare skolstart hur program ser ut o.s.v

skolan börjar den 25 aug.


men själv står jag i mitten(kluven) o vankar och funderar...


ska jag gå i skolan? eller hoppa av??

jag vill inte säga här varför...

vill ni veta så fråga mig bara..

så försöker jag svara..


har ångest inför detta... herregud!!! jag vet varken inte ut och in...


ska försöka få tänka på något annat...

Av Susanne - 12 augusti 2008 11:55

till min make i efterskott på hans födelsedag


Diehard 1-4


han ska få det när han kommit hem från jobbet





han blev glad när han kom hem, vi ska kolla det någon dag när det är skitväder ute!!


Av Susanne - 11 augusti 2008 12:05

vilken blogg gillar ni och varför???

skriv gärna i min kommentarer


det finns tex


Bloggspace, blogg,se metroblogg, wordpress.com (på engelska och tycler det är svårt att hitta o så) , nogg.se

m.m

själv har jag den här pga reklamfri,


vill ha en enkelt, svenska, lätt förstå hur man gör o.s.v


tack för mig!

Av Susanne - 11 augusti 2008 07:58

vem har  namnsdag idag??? mmmm..

jooooo.. det är jag... hehe..


(kan klicka på namnet Susanne då kommer du till den hemsidan,

resten går inte att klicka på..)



Susanne är en fransk form av kvinnonamnet Susanna med grekiskt ursprung och som i sin tur går tillbaks till ett hebreiskt namn som betyder "lilja".

Namnformen Susanne började användas i Sverige i slutet av 1800-talet och under 1900-talet tog den överhand över formen Susanna. Idag är det fyra gånger så frekvent som denna. Susanne en popularitesperiod på 1960- och 1970-talet och var en tid det femte vanligaste flicknamnet. Det fanns 31 december 2004 totalt 50 985 personer i Sverige med förnamnet Susanne, varav 30 942 hade det som tilltalsnamn. År 2003 fick 143 flickor namnet, varav 11 fick det som tilltalsnamn.

Av Susanne - 10 augusti 2008 12:03

fyller du år,  4x hurra.. Du har även namnsdag idag,dubbel upp...


 

Jag älskar dig!! du är bara min, ingen annans..


Ni kan gratta honom via kommentarer så framför jag det till honom.



Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards