Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

har en problem...

Av Susanne - 12 augusti 2008 18:08

Idag fick vi alla elever ett mail från en lärare, han frågade hur vi hade det och att vi får en mail närmare skolstart hur program ser ut o.s.v

skolan börjar den 25 aug.


men själv står jag i mitten(kluven) o vankar och funderar...


ska jag gå i skolan? eller hoppa av??

jag vill inte säga här varför...

vill ni veta så fråga mig bara..

så försöker jag svara..


har ångest inför detta... herregud!!! jag vet varken inte ut och in...


ska försöka få tänka på något annat...

 
 
Ingen bild

Soffe

12 augusti 2008 18:26

Lugn dig du måste beslut din egen vad du ska gå eller inte! vi tumme att du kommeer.. ett år kvar men vi bara bort tre mån pratikt ut. sedan sluta vi nästa våren den gårrr så fort men du bestämmer själv.inte minn.. hihi

 
Ingen bild

majlis

12 augusti 2008 19:06

hej.. Varför har du ångest för skolstart?
Ja det är bara du själv som vet bäst om du vill fortsätta..Vad är det för ångest du har inför skolans start. Om du har gått i skola i våras och sen har du bara ett år kvar så kan du försöka jobba på det att få bort ångest. Men som sagt så är det bara du som vet och känna efter om du orkar gå i skolan.
Du står mellan att gå i skolan eller hoppa av. Du måste fråga dig själv varför du får ångest och är ångest värd att hoppa av. Du kanske ångrar dig längre fram om du hoppar av och som jag ser här att "Soffe" säger att ni har ett år kvar.. så satsa på det och våga bearbeta din ångest. Lycka till!! kram

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

13 augusti 2008 16:00

Följ din inre röst..
Om du tvekar.. måste det ju betyda nåt..
Är studierna till nytta..?
Känner du att du utvecklas?
Om inte, så är det kanske olönsamt att fortsätta?

 
Ingen bild

elisabeth

16 augusti 2008 11:20

Inte lätt...du måste komma till ett beslut rätt snabbt....men bara du vet vad som är bäst...ibland måste man jobba i motvind för att få draken att flyga....Lycka till ! Ha en skön Helg !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards