Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Nu kan vi piteborna andas ut

Av Susanne - 28 januari 2008 08:06

att man har gripit 3 tonåringpojkar samt de har erkänt

att de tänt på ...

http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=91632&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False


som jag skrev den 14 januari:

http://gottemonstret.bloggagratis.se/2008/01/14/450700-en-pyroman-gar-los-i-pitea/

 
 
Anki

Anki

28 januari 2008 09:44

Suck.. Det är hemskt.. Men bra att polis har gjort sin jobb!!

http://www.markman.be

 
Ingen bild

Maj-Lis

28 januari 2008 14:21

hejsan! jag är faktiskt dåligt på att skriva i din blogg... men jag lovar dig att det blir bättre någon gång i mars månad. När vi fått allt i ordning i den nya lägenheten.
Här i vårt gamla lägenheten är det en enda röra så man vet inte var man ska börja med. Men i allafall har vi packat i 25 flyttlådor och mer blir det. vi vill inte ha för mycket i varje låda pga att jag kan inte lyfta så tunga saker.
Idag läggs Gunnar in på Mölndals sjukhuset och imorgon blir det höftoperation.
Så jag har fjärilar i magen men Gunnar är lugn och han tycker det ska bli skönt att få det gjort, säger han.
29 februari kommer vår data, bildtelefon att stänga av och 1 mars flyttar vi ut till björkö och stannar där till 7 mars och sen blir det flytten på riktigt!!

Ha det så bra och förhoppningsvis hör vi av varandra innan. kramkram

 
Ina

Ina

28 januari 2008 19:20

Det är ju bra att de har gripit dem....

http://www.nogg.se/jessina

 
Britt

Britt

28 januari 2008 19:53

Bra att dom erkände,.

http://www.nogg.se/jaadjo

 
Ina

Ina

28 januari 2008 21:09

Hej!

Tack för kommentar. Ja filmen är bra tycker jag..men läsklig! Hihi!
kram på dig!

http://www.nogg.se/jessina

 
Ingen bild

Katta

29 januari 2008 16:24

Frid!
Googla hysterektomi till en kompis och tittade in! Fin och avancerad blogg! Kolla lite, men har ont om tid...
Jag bor för tillfället vid Nässjö, min man och son studerar, jag är sjukersättere (nu iaf) Kommer från Skåne och hamnar nog där sen, om Gud vill!
Är inte så van att "kommentera", så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Trist att du verkar ha fått problem efter din hysterektomi. Jag har gjört två prolaps op, en -89 och en -07. Har problem efter den sista. Måste nog ta bort hela livmodern.

Tja, hoppas du gilla kommentaren.

Ha det gott och Gud välsigne dig. Jesus älskar dig verkligen, på riktigt!
Kram
/Katta
PS Jag är också ett gottemonster, om du syftar på godis, sötsaker, kakor och andra viktiga överlevnadssaker… DS

 
Elisabeth

Elisabeth

30 januari 2008 19:45

Skönt att dom är fast nu behöver man inte vara orolig att det ska hända fler bränder...
Ha en fortsatt bra vecka !

http://www.nogg.se/elis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards