Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Susanne - 18 januari 2008 14:22

fel dag idagf för mig, allt gick snett (allt gick fel) inget rätt idag..suck!!!

fråga inte várför..


därför blev jag ganska tyst i skolan idag..


vill bara fly från allt,  gillar ej problem m.m


kommer jag nånsin att bli fri från allt och få må bra för gott?

När jag mår inte bra så dyker det så här:

SB försvann bland mörkret och är försvunnen,

Jag saknar SB, hon ger mig glädje, hoppet m.m

men så länge SB är i mörkret och vill inte komma ut

så mår jag dålig, Hur gör jag för att få SB komma fram

och stanna i ljuset för gott?



hatar att äta mediciner, äter 5 st varje dag, 4 st är "obligatoriskt"

*=  diabetes 2 ´s mediciner

* Atenolol  50 mg

* Metformin

* Glucobay

* Plendil

Citalopram (depressionmedicin) försöker sluta äta den..suck..


är lite känslig, blir lätt ledsen... men jag försöker få annat att tänka på!!


nu ikväll försökte min gubbe uppmuntra mig med att se en dvdfilm, helt o hållet en mysig film som ni borde se...


nu ikväll pratade jag med en god vän "DAL" och denne mår bra och dennes operationen gick jättebra, skönt höra..

har tänkt på "DAL" sen operationen inleddes i torsdags..

skickar KRYA-PÅ-DIG  DAL kram fr mig...


Godnatt var ni än är!!!

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards