Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

BOKTIPS

Av Susanne - 27 januari 2008 09:37

Jag har läst en gripande bok som heter: Flickan med röda skorna. Boken handlar om mammans berättelse för sin dotters kamp mot cancer. När

jag började läsa den kunde jag ej lämna boken, tårarna kom fram också..



har även läst denna boken: Mias systrar  Hon har skrivit om gömda,asyl och mias hemlighet, nu handlar det om 3 kvinnor som Mia försöker hjälpa,

även är den boken jättebra, det är sann historia på dessa böcker jag skrev om.


Jag kom på och har läst den boken för ett bra tag sen Glöm att ni har en dotter


Köp dessa eller lån på biblioteket,


Läser just nu, började igår med en bok som heter mot alla odds  hennes barn dog i spädbarndsdöd, och det tredje inträffade också...så hon dömdes till fängelse o kämpade för sin oskyldighet..

berättar sen hur det gick..


Jag gillar läsa verklighetsbaserade böcker!!



 
 
Ingen bild

Soffe

27 januari 2008 18:23

ja. spännander läsa den boken.. jag läser några boken men tappa lust vet ej varför..kul lära nytt ord..

kramar

 
Anki

Anki

27 januari 2008 21:45

Vad duktig du är att läsa.. Jag är inte duktig att läsa en bra bok!!

http://www.markman.be

 
Sandra

Sandra

27 januari 2008 22:23

Låter som böcker som jag gärna skulle vilja läsa, men hinner inte ens med dom jag redan har här hemma.

Just nu kämpar jag med teori till körkortet och ska skriva prov nu på torsdag. När det är avklarat kanske man kan börja läsa en bok om kvällen.

Kram

http://rosakuriosa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

28 januari 2008 19:40

Det är starka böcker du läser.
Själv orkar jag inte med sådana böcker just nu.

 
Britt

Britt

28 januari 2008 19:48

Hej.Jag har läst Flickan med röda skorna för 2 år sedan den var så bra så grät jag. Har även läst Glöm att ni har en dotter. Den var så bra o spännande det var svårt att låta bli så har jag sett på tv om henne som dom intervjuade henne det var intressant.
Jag har hemma Mias systrar o ska läsa den nån gång. Älskar böcker. Kram

http://www.nogg.se/jaadjo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards