Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg under augusti 2007

Av Susanne - 23 augusti 2007 22:46

Idag ta det lugnt, var ute o köpte nr 18 james bond dvd samling 2 kvar..

varje torsdagar..


Sen hem o äta lunch, sen lasse min gubbe sticka till jobbet 12-16

jag fixa köttfärssås o spagetti, han nöjd..


Sen data kolla lite tv ta det lugnt, skönt lugnt..


Vi såg på Ghost Whisperer, äntligen textad idag,förra vecka vatr det ej textad pga ur funktion, shit!!


Jag tycker ibland skönt vara hemma "ifred" ibland känner jag mig för komma ut, jag följer bara mina känslor...


De(känslor) styr mig.. Jag vet ej hur jag mår imorgon till ex. jag tar en dag i taget. Jag mår inte dålig av det..nope!!

låt mig få välja själv..


kram till er alla!!! Jag mår bra..


Saknar min fam därnere i Övik...

Få se när jag avreser neråt..


Jag har försökt några ggr att fixa tjejträff men  en del tycker för mörkt i restaurang, en del tycker dyrt, en del vill ej bio en del hade förhinder

eller det ej passade denna dag till ex, så jag gav upp..

ska prova en annan dag då jag har motiviation eller får en bättre tillfälle

jag skyller inte på någon.. ofta var det fel tillfälle.


GODNATT VAR NI ÄN ÄR!!!






Av Susanne - 22 augusti 2007 12:56

Har fixat porto¨på traderapaket o  har nyss gått o postat dessa, ca 500-800 meter fr min hem, puh.. pga de har större utrymme brevlåda och tömtid kl 17 mot min hem här kl 10 och smal utrymme.. shit..



Ska fixa kassler m.m till middag, gött gött


Min make överlevde middagen, tuuuur...

han blev ej förgiftad!!! tack o lov (se bilden)




Av Susanne - 21 augusti 2007 09:12

Idag mår jag hyfsat efter 2 dagars deprimerad, och utbrott m.m

ingen mer fisandet, skönt..


 

Undrar om ngn av er här på bloggagratis är med på tradera??

skriv er alias i kommentarer..


Jag är en av de.. finns direktlänk på mina länkar, kolla där..


välkommen dit!!

Av Susanne - 20 augusti 2007 07:22

Idag mår jag sådär.. magen är knäpp idag, mkt fisandet.. det höll med det då o då tills efter kl 20 då minskade det.. skönt..


tror pga orolig eller varit för arg så magen kom i obalans.. suck..


Av Susanne - 19 augusti 2007 20:18

varför tjatar man på mig till ex " varför tar du ej körkort" eller

när ska dui skaffa körkort, lite irriterad, har ej ngn motiviation

tror pga jag mår dålig sen länge, jag tror det är det som står i vägen,

tror de att om jag skaffar körkort så kan jag skjutsa de o.s eller vad syftar de med denna tjaten om körkortet??? max irriterad..

orkar inget med detta. jag försöker byta samtalsämne när detta tas upp men de som tjatar förstår inte..


det gäller även


När ska ni hämta hem barnet (adoptionen) orkar ej med det tjatet till

ex, ska ni överklaga? ska ni adoptera? varför fick ni avslag o.s.v

urjobbigt, en del förstår mig men inte alla..

därför ville jag inte heller prata så mkt om adoptionen med andra,

för det rivs sår på mig.


Tycker detta med adoptionen tillhör bara mig o min make(privat)

vill jag berätta så berättar jag själv.


tycker man ska lägga av med "varför"  eller så...


Mår dålig av det också därför kom jag in i depressionen.




Av Susanne - 19 augusti 2007 12:03

Idag tog vi det lugnt, snackade, kolla lite tv m.m åt lunch,

för några minuster sen lämnade vår gästen Annelund(piteå) och är på väg hem till Skellefteå, VJ.. saknar dig.. det  var jättekul du var här men dagarna har gått för för fort.. suck..



Jag saknar något att motionera med tex promenad runt motionspår till ex men svårt när min make är synskadad o ser ej i mörkret eller kvällen till ex

Det är jag medvetande om,


 

Det gäller även cykling, cyklar kanske bara 1-2 ggr på en termin, tycker tråkigt att cykla ensam,  inte så konstigt där jag bor så bor flesta synskadade.

inte så lätt..


därför saknare jag "seende" vänner också, inte fel med de synskadade nääj jag tycker om att vara med er, men vill också kunna umgås med seende vänner..För jag  behöver också få lite paus ifrån dövblinda världen.

det är viktigt tycker jag med att balansera sidorna.


Det saknar jag sen flera år tillbaka..


vill gärna ut o cykla, skönt, men med vem???få se om jag hittar någon cykelvän, hehe..



Av Susanne - 18 augusti 2007 22:00

Av Susanne - 17 augusti 2007 06:45

IKEA HELA DAGEN!! Skriver mer sen när jag kommit hem

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards