Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Susanne - 12 februari 2009 18:17

ALLMÄNT...
Namn:
Susanne Bejegård
Piercingar: haft i näsan ca 1994-1996
Tatueringar: inga
Längd: 173

Skostorlek: 39

Hårfärg: mörkcendre

Är du kär i någon: JA, i min make

Önskar du att du bodde någon annanstans: JA

Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning, fråga mina vänner

Vilket shampoo använder du: olika  typ 2 i 1

Vilken parfym använder du:  svårt säga

Vad är du rädd för: sprutor,geting
Gillar du att tvätta: Nej, måste ha kläder, vill inte gå naken

Gillar du Berg-och-Dalbana: Nää

SENASTE...
Film du hyrde: Jag minns inte alls..

Film du köpte: wall-e

Låten du lyssnade på: Hör inte pga är döv

Låten du hade på hjärnan: se ovanstående
Låten du laddade ner: se ovanstående

Personen du ringde: ingen än så här dags

TV program du tittade på: Gränspoliserna kl 20 och Ghost Whisperer tv 400

Personen du tänkte på: Mamma
FAVORIT...

Mat: Taco

Låt: har ingen pga är döv

Sak att göra: Umgås med min älskling
Sport:  hatar sport
Dryck: Vatten

Kläder: myskläder eller pyjamasbyxor

Film: Omöjligt att välja en enda
Bil: äger ingen bil eller körkort än
ANTAL...

Gånger du varit kär: ingen aning

Gånger ditt hjärta brustit: aldrig

Hjärtan brustit på grund av dej: Ja jag gjorde slut med en kille, han blev ledsen,

Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 ggr tror jag

Ärr du har på kroppen: ja har några


SENASTE...
Bok du läste: Bibliotekets katt Dewey

Personen du fick mail av: ÖA/TÅ

Personen du fick brev av: mamma via syrrans jobb idag.

Personen du fick sms av: mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans: julas


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: haft föreläsning av Bittan Martinell

Var det kul Ja det var mkt intressant
Hur tidigt stiger du upp: ca kl 07.00 tiden

Gillar du att slåss: NEJ!

Vad ska du göra ikväll: softa i soffan och se tv!!

Är du seriös: Ja, oftast!
Vad är du allergisk mot: ingen

Var har du ont:  nacke o axel 
Använder du hårspray: Aldrig,men däremot mousse
Kan du stå på händer: nej

Favorit serie: Desperate housewifes,cityakuten,chost Whisperer

Salt eller socker: svårt fråga, beror vad man ska använda till.

Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: JA

Var du glad igår: Rätt neutral där med..
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej

Vad dansar du till: dansar inte

Stockholm är: En stad jag besökt flera ggr

Göteborg är: ställe dit man vill ex liseberg, universium,

Kan du sjunga: NEJ!

'Mer värt än guld: min MAMMA
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien,Turkiet
Ska bli skoj: Att se vad som väntar i framtiden.. ?
Ska inte bli skoj: Att betala räkningar
Sparar till: svårt fråga!
Väntar på: Värme
Pålägg som gäller: källarrökt skinka
Dagens dryck: Alltid Vatten


Jag utmanar er alla som läser min blogg att kopiera det och skriva i era blogg


Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards