Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Jul-09 och nyår 09/10

Av Susanne - 7 december 2009 13:35

Jag är nyfiken vad ni ska göra


Vad ska ni göra till jul och nyår???


själv ska vi ner från Piteå till Övik och fira jul eftersom jag kommer då in i s.k kärringsålder dvs bli 40 år... usch!!! hi hi



Och till nyår vet jag inte vad vi ska göra, kanske vara hemma och ta det lugnt,

vi har inga planer än....Jag själv skulle vilja ner till Linköping eller Stockholm men pengar pengar... få se hur det blir...



bilden lånat från www.google.se



     



bilden lånat från www.google.se


 
 
Ingen bild

Soffe

7 december 2009 15:56

julen bara hemma oss. jag vet ej hur bli med svärförälderar du vet!
nyårs min pappa o bror och några vänner ska fria. vi skulle tillsammans med svärförälderar men bli inte. dom ska tillsammans med andra familjen.synd avbryt.du vet varför vad jag bli igår inte konstigt..vänner.. men ni är välkommen!

 
Ingen bild

Nettan

7 december 2009 17:10

Vi firar jul o nyår hemma i Lilla London.. Kram

 
Sussi

Sussi

7 december 2009 21:04

Förhoppningsvis hemma hos mig.. får se.. inte riktigt klart ännu

http://suzzisvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Syrran

10 december 2009 15:20

Det blir kul att ni kommer ner till jul. Det ser jag framemot. Angående din ålder så är det bara en siffra, inte hur man är som person.. För mig är du ung!! Till nyår så firar vi med mamma, Anders föräldrar. Det blir trevligt. Ses snart!
Kram fr syrran!!

 
Peter

Peter

16 december 2009 09:29

40 år är det fortfarande ung ålder :-) samt som din syster skrev så är det bara en siffra själv blir jag med om ett tag med 40 men har ingen ålder kris än så länge ;)

Ha en trevlig dag!

Peter

http://djurochnatur.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards