Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

var kan jag få tag i

Av Susanne - 3 september 2009 09:41

4990 kr??? det kostar en ny och den är snabbare, bättre och så på elgiganten,


dumt är att på nätet kostar det 3990 kr men i butiken 1000 jkr extra...

suck, och man KAN ej längre beställa fr nätet för 3990 kr...  SKIT!


Min kompis Daniel rekommederade den åt mig..... Och sa att den innehöll det mesta jag brukar använda till ex.

se länken:

http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/stationara-datorer-hemma/ASM3202/acer-aspire-m3202


Jag hoppas på en vänlig själ!!! men finns det någon därute?


Eftersom min data är ca 15 år eller lite mer... (hemskt va) * rodnar*

själva chassin är 15 år gamla men delar i den är gammal, hur gammal vet jag inte.. säkert 5-8 år, jag vet inte... min kompis vet ungefär... hehehe


Men jag tar gärna emot tips m.m


Jag glömde fråga kompisen D, om det räcker att köpa ny minne eller hårddisken el gb till min data då är det ju inga problem.. håll tummar...

Jag återkommer med info

 
 
Ingen bild

majlis

3 september 2009 09:57

hej. Elgiganten brukar jag inte köpa pga dyra priser. Går helst till Netonet som är mycket billigare. Självklart får man montera själv.. men bättre det än någon annanstans.
T.ex Platt Tv kan man köpa hos netonet. också får man montera in själv men de flesta är ju duktiga på att göra det själv.
hmhm??

 
Ingen bild

majlis

3 september 2009 10:01

Hej igen:-) Glömde tillägga att jag också behöver en ny hårdisk:-/ min är över 10 år gammal och har fungerat på ett tillfredställt bra. men det är nog dags att byta till ett bättre hårdisk tillsammans med platt dator (vet ej vad den heter fniss) och vi ska åka till Netonet som är mycket billigare och bra varor. många olika modeller.
men alla har olika smaker.

//majlis

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

3 september 2009 11:35

Eh, jag är nog fel person att vända sig till med sådana saker.. Fråga killarna om det du..

 
Ina

Ina

3 september 2009 14:30

Varför inte hos 3 butik? Jag har bärbardatorn hos 3, är jättenöjd!!! Det avgör du...Netonnet är också bra och billig, beror på vad finns i program och där som du behöver...

http://www.nogg.se/jessina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards