Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

Behöver TIPS!

Av Susanne - 8 augusti 2009 12:58

Hur man kan få ordning på grejor i hemmet?

Jag behöver få ordning på det också...

har ni lådor eller typ fackhyllor eller hur gör ni???

Jag får jämt leta efter tex en skruvmejsel, eller räkning eller något.

Ofta orkar jag inte fixa.. Men nu när vi ska flytta så VILL jag se till ordning i den nya bostaden.


tacksam om jag mottages tips fr er via kommentarer,...

 
 
Elisabeth

Elisabeth

9 augusti 2009 10:05

Bor man trångt som jag gör får man allt tänka till,allt har sin bestämda plats.Plastbackar med lock på hyllor i badrummet.Räkningar i pärmar,verktyg i backar.Rymmlig byrå för underkläder,sockar m.m Skåp i hallen som rymmer massor skor,vantar mössor.Tygfack(fickor)på dörren i garderoben eller städskåpen att samla småplock i...jag har bl.a i städskåpet..veckans reklam,recept,PT.....samlat i fack på dörren.Jag rymmer billiga papplåder i skåpen under tv där har jag ljus servetter,ljusstakar m.m i en låda.Alla papper som rör datorn i en låda och massor böcker i en låda....Lycka till med flytten !!!

http://nogg.se/elis

 
Anette

Anette

10 augusti 2009 16:01

Hej, lycka till med flytten! Jag håller med Elisabeth.. bor också trångt och gör precis som Elisabeth. Allt har sin bestämda plats. När jag använder något, så lägger jag tillbaka det på en gång så den saken inte är i vägen. T.ex om jag tar fram någon pärm. När jag har tittat färdigt i pärmen så åker den direkt tillbaka till bokhyllan. Skruva upp hyllor på väggen, den är bra förvaring för saker! Snyggt också! Kram Anette (Malmöbo, men fortf Norrbottning i hjärtat!)

http://teckenglad.blogspot.com

 
Ingen bild

majlis

10 augusti 2009 17:18

Hej. Ja vi håller ordning på vår verktyg. Vi har alla våra verktyg i en verktyglåda.
Pärmar har vi räkningar och annat.
recept har vi i en annan pärm.
med däremot har vi ingen ordning i klädförråd.
vi vill först och främst planera hyllor och klädstång. Bygga en bit i taget och det kan ta sin tid tills vi blir nöjda.
men såna verktyg ska man alltid ha i en verktygslåda. Praktiskt och bra.. bara att ta fram. en sånd verktygslåda med utdragna hyllor och handtag på locket.

lycka till med flytten inom snar framtid!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards