Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Här är jag

Av Susanne - 14 juni 2009 12:51

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, bloggtorka och fullt upp med skolan, vi har haft föreläsning till af, fk m.m och annat också..

sen haft föreläsning i skolan också i 2 dagar, projektdagar ang EU. besökt luleå unuversitet (LTU), sunderby fhs (kooperativa) sen våra redovisning och planering för studieresa 2-7 juni,

vi flög från kallax(luleå) till sthlm, där väntade en hyr minibuss som förde oss till Leksand (västanviks fhs) där stannade vi en natt, vi besökte en klass, svt, gröna rummet(ute) m.m sen återvände vi tillbaka till Stockholm och bodde i en fin hotell på södermalm, där var vi i 2 dagar, vi besökte judiths salong, moske ( där memount) en döv muslim tjej berättade oss och slöjan m.m sen fredagen hade vi fridag tom kl 14.30 då vi träffades på teknisk museum, där de hade bio "cino4" där man kan känna luft, doft, vatten, m.m intressant, ni som ej varit där, besök där..

efteråt åkte vi med en hyrd buss tillbaka till hotellet och hämtade väskorna ur bagagerummet, sen var vi på väg mot NYNÄSHAMN, där fsdb (förening sverige dövblinda) hade sin kongress samt 50 års jubileum,

vi turades om i ca 1 timme att sitta i utställning om vår skola m.m

söndagen var det workshop och ingen utställning så vi slapp..(skönt)

efter 15.30 ca så for vi med hyrd buss till ARLANDA, där åt vi på pizza hut och sen besökte vi taxfree m.m innan vår flyg 19.05 till Luleå,

kom hem ca kl 22.00, helt slut och trött men samtidigt högvarvad... suck!

Lasse min make började jobba igen dagen efter, så han var seg o trött första vecka, medans jag var på 2 olika möte på 2 dagar, ena hos FK och det andra dagen efter hos diabetessköterska... bläh..



 
 
Ingen bild

Annelie

14 juni 2009 18:48

Hejsan! Kul att läsa dina inlägg. Det gör inget med bloggtorka under en period. Du hade det fullt upp. Skriv när du har motivation och tid. Det var mycket intressanta dagar ni hade i Stockholm =o).

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

15 juni 2009 10:44

Ni har vekligen haft fullt.. men låter verkligen spännande.. Hur var FDSBs kongress.. berätta lite mer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards