Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Undrar

Av Susanne - 4 augusti 2008 08:06

är min blogg för tråkig att läsa? foto om min fam, dvdtips m.m


om ni tycker det är tråkigt så ber jag om ursäkt...


eller SKA jag avsluta blogg pga tråkig innehåll???



 
 
Ingen bild

Nettan

4 augusti 2008 10:28

Din blogg är trevlig att läsa och det viktigaste är att var och en skriver sin egen blogg efter intressanta saker, du har dina intresse så bara fortsätta och skriva.
Finns ingen rätt eller fel*L*..
Fortsätt och skriv bara..
Kan oxå vara kul ibland med klurafrågor eller ngt sånt..
Kramar

 
Ingen bild

majlis

4 augusti 2008 11:32

Hejsan! Nej det är aldrig tråkigt att läsa dina blogg. Det är bara det att jag hade annat att jobba med bl a hemsida och möte och nu passar den lilla sööööta valpen - Maggan, Stamtavlan heter hon Margareta Krok hehe..Nej du ska inte sluta med blogg!! fortsätt med det.. tror säkert att de andra har varit bortresta på semester eller vad som helst.. Det brukar gärna bli så och samma sak är det med min hemsida och mailposter. väldigt sega.. men NU börjar det röra på sig mer och mer. så fortsätt med det.

kram/majlis www.123minsida.se/gnld2

 
Ingen bild

NorrlandsSussi

4 augusti 2008 15:02

Var bara dig själv i din blogg.
Skriv gärna mer vad filmerna handlar om.. Alltså ur din perspektiv..
var gärna mer personlig.. kul läsa dina reflektioner oxå.. kram

 
Ingen bild

Anette

4 augusti 2008 17:35

Skriv det DU vill skriva om! Det är din blogg, där du får skriva om vad du själv vill!

 
Madde

Madde

5 augusti 2008 21:08

Vad får det dig att tro att det skulle vara trist att läsa inne hos dig?
Kanskem ånga inte kollar inne tanke på att det är ju sommar så många är mest ute m.m

http://www.nogg.se/madelaine

 
elisabeth

elisabeth

5 augusti 2008 21:59

Hej Kikar in hos dig som många gånger tidigare....du ställer frågan om bloggen är tråkig ??? Din blogg är din och där skriver du vad du själv vill,den kan vara din ventil där du kan tycka och tänka som du vill. Sen är det upp till var och en som läser den att tycka vad dom vill om den.....men eftersom att jag kommer tillbaka hit gång på gång så är det för att läsa det du skriver om ...å jag tycker det är intresant, så snälla sluta inte skriva...Ha det så bra ! Sköt om dig !

http://www.nogg.se/elis

 
Ingen bild

Soffe

6 augusti 2008 14:29

nej den är inte tråkigt. men man skrev mer trevlig och positivt utan Negativ sakar..

men kul läser då då håller med att sommaren mindre vara inne!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards