Allt mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Fredag den 13 juni

Av Susanne - 13 juni 2008 12:47

Akta er för en otursdag...



länkar:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fredagen_den_13


 http://sv.wikipedia.org/wiki/Tycho_Brahe-dag


http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=Special%3ASearch&search=otursdag&ns0=1


Själv är jag inte rädd för det, för mig händer det alla dagar året om,

men de tfinns vissa folk som är livrädda för den datum.


ÄR NI SKROCKFULL???





 
 
Ingen bild

NorrlandsSussi

13 juni 2008 15:30

Skrockfull? Vad är det :)
Skiter i alla hotande kedjesms/mail o allt som med skrock att göra.
Inget händer.. för det är vi själva som påverkar det..

 
Ingen bild

majlis

13 juni 2008 21:09

Förr hade jag en enastående skräck för fredagen 13!! råkar det vara 13 på en fredag så cyklar jag inte, går inte under stege, få syn på en svart katt och helst vara hemma.
Sen hade jag en enastående skrock uschiamig. vad jobbigt jag var på den tiden. Att ha nycklar på bordet, se få syn på en svart katt då MÅSTE jag bara spotta TRE gånger, gå under stege - aldrig.. Idag är allt det där borta UTOM stege!! Den går jag inte under än i dag. hmhm

 
Sandra

Sandra

14 juni 2008 09:52

Till viss del är jag skrockfull, men fredagen den 13:e känner jag inget speciellt för. Går man runt och nojjar sig den dagen så lär saker hände istället. Tycker det är bara att tuta och köra precis som vilken annan dag faktiskt.

http://barnstugan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 4 januari 2011 12:41

tror jag kommer att ta paus fr bloggandet ett tag, eller avsluta det så småginom.. har ingen kraft, ork eller något att skriva när man mår så där.. Sköt om er som läser min blogg...        ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 20:10

Vi såg på en dvd som heter Piranha 3D 2010   Hämtade en trailer från Youtube, vill ni se fler klipp så gå in på youtube och sök piranha 3D  kolla     ...

Av Susanne - 24 oktober 2010 17:13


Vi hyrde dvd för 19 kr via www.filmtoppen.se hos coop, kul film....        orginaltitel: Furry Vengeance ...

Av Susanne - 9 oktober 2010 18:29

Nu ikväll såg vi på denna film,baserad på verkliga händelser     Mycket spännande....Ni bör hyra eller köpa denna dvdfilm... ...

Av Susanne - 4 oktober 2010 09:09

vill bara säga:        Är glad att ni tillhör mig...        Ni familjen är ALLT min, vad vore det utan er... synd bara att jag bor för långt bort dvs 5 timmars resa och 33 mil från er...     ...

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards