Allt mellan himmel och jord

Alla inlägg den 17 september 2007

Av Susanne - 17 september 2007 19:34

Vi for med buss nr 14 till Luleå, det ösregnade som tusan i Luleå, men det regnade oxå i Piteå när vi for, men inte så mycket.

Vi klev av vid landstingets hus o skyndade oss till bowlinghallen där vi spelade fr kl 10-11.30, sen till kulturhuset, oxå ösregn ute..

där åt vi först lunch, älgkalops eller pastagratäng, jag valde älgkalops sen tog vi efterrätt morotkaka, gott.. sen info lite sen gick vi ner till entreplan där vi träffade en guide som guidade oss runt, sen stack vi med 15.10 buss hem,  TACK FSDB NORD för IDAG TROTS VÄDRET!!!


sen fixade vi kyckling i ugn men aluminiumfolie slut, faan.. jag tog kontakt med en döv granne här i annelund,  ÅS, homn hade det, tack tack,

blev en sen middag idag, oj oj..

nu softar vi o tar det jättelugnt, inget spec.. skönt!!!

Hur mycket är klockan?

Väder i Piteå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Se hur mycket blogg min är värd

Presentation

Vem som besöker min sida

Omröstning

har ni köpt klar julklappar?
 JA
 NEJ
 GÖR DET I SISTA MINUTEN!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Skriv gärna i min GB så blir jag glad

RSS

Besöksstatistik

Hur många besökare på min sida


Ovido - Quiz & Flashcards